Zoek je nog een kot voor academiejaar 2025-2026 in Leuven

Contacteer Sonja op het nummer 0491/166 367

 voor meer info

NL
NL EN

Voorzieningen en meubilair

Welke zijn de afmetingen van het bed?
Welke toestellen staan er in de gemeenschappelijke keuken?
Is er een fietsenstalling in of aan mijn studentenhuis?
Waar kan ik de code van de wifi van mijn kot terugvinden?
Ik geraak niet op het internet. Wat nu?
Wat moet ik doen als ik mijn sleutels ben kwijtgeraakt? Wat kosten nieuwe sleutels?
Zijn mijn spullen in mijn kot verzekerd?
Is er een lift in mijn studentenhuis?


Welke zijn de afmetingen van het bed?

De afmetingen van je bed vind je terug op deze website onder de pagina kamer. Zoek je studentenkamer op en klik onder de faciliteiten op ‘bed’.


Welke toestellen staan er in de gemeenschappelijke keuken?

Alle gemeenschappelijke keukens zijn uitgerust met één of meerdere microgolfovens en combi-ovens, diverse fornuizen (geen inductie in Leuven, wel in Hasselt), koelkast en afzuigkappen. Een gemeenschappelijke diepvries is voorzien waar iedere student zijn voorbehouden plaats in heeft.


Is er een fietsenstalling in of aan mijn studentenhuis?

Het studentenhuis in Hasselt heeft een eigen fietsenstalling. In Leuven hebben enkel de studentenhuizen van Bogaardenstraat, Willem de Croylaan en Parkstraat een eigen fietsenstalling. De anderen dienen gebruik te maken van de openbare fietsenstallingen in de buurt.


Waar kan ik de code van de wifi van mijn kot terugvinden?

De studentenhuizen op Diestsestraat 92, Tiensestraat 61, Geldenaakse Vest 52, Bogaardenstraat 93 en 95, Savoyestraat 9 en 11, Rector De Somerplein 14, Willem de Croylaan 11, Lepelstraat 52b en Naamsestraat 25 zijn uitgerust met supersnel internet via Fiber. Je vindt de code van de wifi terug op de wifi-bakjes. Indien problemen mag je mailen naar helpdesk@kotleven.eu

Indien je studentenhuis is aangesloten op het studenteninternet, kunnen wij je je wificodes bezorgen. Doe even een mailtje en we delen een document in Rentio met je waarop de codes staan. Deze panden zijn aangesloten op het studenteninternet: Vaartstraat 11 en Naamsestraat 16.

In het studentenhuis te Parkstraat 138 maak je zelf je eigen netwerk via een router.


Ik geraak niet op het internet. Wat nu?

Indien je verblijft te Vaartstraat 11 of Naamsestraat 16, is het studentenhuis aangesloten op het studenteninternet en raadpleeg je best de korte handleiding die je vindt op de pagina ‘Praktische info’. Lukt het nog niet? Neem dan contact op met de mensen van studenteninternet op support@smarteye.eu of op 09/395 6000.

Bij problemen aan het internet in het studentenhuis te Parkstraat 138: controleer het document in de gemeenschappelijke keuken.

Voor de overige panden inclusief het studentenhuis in Hasselt, kan je een mail sturen naar helpdesk@kotleven.be


Wat moet ik doen als ik mijn sleutels ben kwijtgeraakt? Wat kosten nieuwe sleutels?

Neem contact op of doe een melding. Wij bezorgen je zo snel mogelijk een nieuwe sleutel. Een nieuwe sleutel kost 50 euro.


Zijn mijn spullen in mijn kot verzekerd?

Je eigen spullen dien je zelf te verzekeren. Meestal is de inhoud van een studentenkamer verzekerd via de familiale verzekering van de ouders. Kijk dit zeker goed na.


Is er een lift in het studentenhuis?

Het studentenhuis in Hasselt is uitgerust met een lift, alsook de studentenhuizen in Leuven van Vaartstraat 11 en Rector De Somerplein 14. Deze liften zijn geen speelgoed. Gebruik ze met respect.

Sluiten

Opgelet!

Deze website maakt gebruik van cookies om je surfgedrag te verbeteren.
Bepaalde functionaliteiten zijn afhankelijk van deze cookies.
Wil je hier meer over weten? Lees dan hier onze cookiepolicy.